loading...

Month: June 2019

Mak Panggil PLUMBER Betulkan Paip Rumah. Apa Yang Ditemui Kat Siling Buat Kami Semua SERAM !!! Takut Kami Dibuatnya..

Keluarga aku merupakan keluarga yang sederhana. Dulu, papa pernah ada 1 business. Bukan business kecil-kecilan mahupun besar-besaran. Cukup untuk tampung hidup kami sekeluarga. Namun, pada mata orang sekeliling, MUNGKIN zahirnya, keluarga aku seolah-olah senang-lenang. Konon tidur berbantalkan emas….

Read More »

Tidak terkira berapa Kali lakukan perbuatan terkutuk itu sehingga tingkatan 4 disahkan mengandung

Kita sering mendengar berbagai kisah yang melibatkan remaja sekolah yang rosak akhlaknya akibat kedegilan sendiri, malah selepas mereka terlanjur dengan perbuatan terkutuk itu, bayi yang dikandung dan tidak berdosa itu dibuang begitu sahaja tanpa rasa bersalah. Namun, mungkin…

Read More »

Tiada anak bukan hukuman huhan

Andai ditakdirkan masih tiada anak walau sudah bertahun-tahun berumah tangga, terimalah ujian itu dengan penuh redha. Pujuk hati dan tenangkan pasangan dengan kata-kata manis atau anda boleh renungkan nota perkongsian daripada ayah anak empat, Andy Sulaiman…Hari tu terserempak dengan…

Read More »

Suami lebih sayang hobinya dari beli susu anak

Salam admin..mohon hide fb saya. saya dan suami dah berkahwin hampir 6 tahun dan dikurniakan 2 orang anak. Tiada isu orang ketiga. Isu yang sentiasa membuat saya makan hati adalah berkenaan duit. saya bekerja kerajaan dengan pendapatan bulanan…

Read More »

Pelajar sekolah ini memperoleh RM18,000 sebulan hasil jual badan.

Gadis Jual badan Dan Memperoleh RM18,000 sebulan! Bermodalkan RM2.00 untuk melayari Internet yang sepatutnya digunakan untuk belanja harian persekolahan, remaja ini mampu meraih RM18,000 sebulan dengan hanya menggoda lelaki hidung belang yang dahagakan belaian mesra gadis bawah umur…

Read More »

Hina isteri gemuk. Akhirnya isteri minta dilepaskan dan bahagia dengan pasangan baru

Saya nak berkongsi cerita saya untuk dijadikan pengajaran kepada semua. Saya berkenalan dengan isteri dalam waktu yang sekejap. Saya add dia di fcebook. Dari fcebook saya tengok dia memang ramai peminat. Ada saja kawan lelaki yang komen dia…

Read More »

Lepas 16tahun baru ibu terus terang tentang status kelahiran dan kenapa tak berbinti ayah sendiri

Aku perempuan. Dah berkahwin dengan seorang incredible man dan ada seorang anak lelaki super saiya. Aku anak luar nikah hasil hubungan terlarang ibu dan seorang lelaki warga Pakistan. Aku tak pasti lah macam mana berlaku, yang aku tahu…

Read More »

Abang pesan, bahagiakan mak ayah dan mertua. Jangan kedekut dengan orang sebab harta dunia ni hanya pinjaman

Pernah saya tanya abang saya apa rahsia hidup dia bahagia dan mewah. Jawab dia pegang hati orang tua.Salam semua. Dua tiga hari ni asyik terbaca cerita sedih je mengenai konflik keluarga. Saya pum nak kongsi cerita mengenai abang…

Read More »

Silap ketua keluarga balik rumah tak peluk isteri dan anak tapi hadap phone sampai tertidur

Tak tahu mana yang silap, baru kahwin terus ada masalah rumah tangga. Bila pasangan nak betulkan keadaan, masing-masing mula tinggi suara. Akhirnya anak jadi ‘penonton’ kes tikam lidah suamai isteri! Allah… rugilah kalau anda masih tak sedar silap…

Read More »

Amat kesal dengan sikap keluarga tunang

Salam admin, saya ingin berkongsi cerita dan ingin meminta pendapat. Minta admin hidekan details saya. Saya telah bertunang selama 11 bulan tetapi ada sedikit masalah timbul apabila seorang perempuan ini telah mengandung anak luar nikah. Dipendekkan cerita, perempuan ini merupakan…

Read More »