loading...

Home » Rumahtangga

Luahan Ammar Alfian memohon maaf demi menyelamatkan rumah tangga.

Kontroversi rumah tangga pelakon Ammar Alfian yang didakwa berlakuke atas isteri Nelissa Nezam yang sedang hamil 6 bulan masih belum ada penyelesaian.antara mereka masih lagi berterusan sehingga ke hari ini kerana Ammar menafikan dakwaan kecurangannya itu. Terbaharu, menerusi…

Read More »

Ibu kantoi buat perkara terlarang dengan suami orang di rumah pusaka setelah sekian lama bergelar ibu tunggal.

Foto sekadar hiasan.Assalamualaikum. Artikel ini ditulis untuk Adik Insan Lemah dalam post nya : Mak Saya Terkena Kejutan Budaya.Hai adik, kita mempunyai masalah yang sama. Dan percaya lah, masalah ni bukan melanda diri kita berdua je. Akak dikelilingi…

Read More »

Rintihan kerinduan kembar ini merayu menanti kepulangan ibunya mengundang sebak netizen.

Alangkah pilunya, dikala kanak-kanak lain gembira berada disamping orang tua mereka, lain kisahnya buat pasangan kembar ini apabila ditinggalkan oleh ibu mereka tanpa khabar berita.Kisah malang pasangan kembar, Mohd khairul Danish dan Mohd Khairul Danial, 11, itu diketahui…

Read More »

“Aku Kesal Kahwin Muda Dik”. Kawin Muda, Cerai Pun Muda.

Di laman social banyak kita didendangkan dengan perkahwinan muda. Isu ini turut menarik perhatian Ayu Aziz. Dia juga berkongsikan pengalamannya yang juga berkahwin pada usia muda dan perkahwinannya juga diakhiri dengan penceraian. Dia turut menitipkan pesananannya melalui bebenang…

Read More »

PELIK Suami Perfect Agama Tetapi Selalu Berkurung Dalam Bilik Sebelum Tidur. Rupa²Nya…

| Sebelum saya kongsi kisah ini, ramai para isteri sudah acapkali mintak nasihat dari pejabat ugama. Ada nasihat bernas, ada yang tidak. Saya kongsi ini sebab dia bukan keseorangan. I am not at liberty to give any opinion….

Read More »

Ada sekali aku ternampak kesan biru di badan isteriku Rupa-rupanya ibu ku sendiri…

Asalamualaikum… Kisah nya begini. Dulu mak pernah tunangkan aku dengan seorang perempuan muslimah. Kami pun bertunang selama 7 bulan. Masa nak dekat2 kawin, aku kenal dengan seorang perempuan free hair. Aku jatuh cinta dengan perempuan free ni sebab…

Read More »

Ramai netizen tak sanggup baca sampai habis – ‘Abang pergi tanpa pesanan, tinggalkan saya seorang’

Hargailah ibu bapa anda sementara mereka masih ada. Jika mereka ada keinginan yang belum ditunaikan, anda sebagai anak tunaikanlah mengikut kemampuan. Bahagiakan mereka, sayangilah mereka kerana apabila mereka tiada kelak, perit rasanya mahu menerima hakikat itu. BILA IBU…

Read More »

Dihina Naik Motor Buruk Dengan Ibu. “Bonceng Belakang Macam Beruk”

Bukan semua daripada kita bertuah dilahirkan dalam keluarga serba cukup. Namun, situasi yang terjadi baru-baru ini ketika seorang pemuda dihina apabila membawa ibunya menaiki motor buruk untuk ke sebuah supermarket benar-benar menyentuh perasaan. Bermula dengan ketidak puasan hati…

Read More »

Hai jodoh, semoga kamu dan aku segera dipertemukan..

Hidup kita adalah sebuah perjalanan untuk mencari cintaaNya demi syurga yang dambakan. Setiap perjalanan terselit ujian-ujian yang menduga dan terbitnya sebagai kifarah dosa-dosa kita.Jadikan pengalaman lepas untuk pengajaran berguna untuk masa kini. Orang kata untuk mendapatkan jodoh kita…

Read More »

Saya Tersentuh Minyak Yang Disapu Dpintu Kereta. Sejak Itu Bermulalah Kebahgian Rumah Tangga Diragut Hampir Berbelas Tahun.

Assalamualaikum… salam semua… Lama saya berfikir adakah patut saya berkongsi cerita tentang kehidupan saya dan suami di sini. Setelah saya berfikir akhirnya saya mengambil keputusan untuk mencoretkan kisah kami untuk semua yang mungkin boleh dijadikan peringatan atau pengajaran….

Read More »