loading...

Home » Seram

Mak Panggil PLUMBER Betulkan Paip Rumah. Apa Yang Ditemui Kat Siling Buat Kami Semua SERAM !!! Takut Kami Dibuatnya..

Keluarga aku merupakan keluarga yang sederhana. Dulu, papa pernah ada 1 business. Bukan business kecil-kecilan mahupun besar-besaran. Cukup untuk tampung hidup kami sekeluarga. Namun, pada mata orang sekeliling, MUNGKIN zahirnya, keluarga aku seolah-olah senang-lenang. Konon tidur berbantalkan emas….

Read More »

Sepanjang perjalanan Shukri diam, lagi pelik bila dia gigit kuku sambil mencangkung atas kerusi

Setiap orang yang pernah menghuni asrama sewaktu zaman sekolah dahulu pasti pernah mendengar cerita seram atau merasainya sendiri. Dalam perkongsian ‘mawarmerah’ yang disampaikan melalui Fiksyen Fasha , perkongsian nya mendapat reaksi hangat dari netizen. Ikuti ceritanya dibawah :…

Read More »

Tidak tahu apa amalan nenek ketika hidupnya sehingga rumah dipenuhi orang ramai dimalam tahlil

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua readers. Di malam yang indah bertemankan bunyi cengkerik ni aku nak cerita tentang kematian orang yang aku sayang dan dia juga lah tulang belakang aku selama ni iaitu nendaku. Aku pernah share…

Read More »

Klinik desa alami episod kejadian aneh sehingga terpaksa ditutup, sering terlihat kelibat nenek tua dan lembaga jahat hitam

SEJAK beberapa hari lalu, netizen sibuk bercerita tentang sepucuk surat tular yang memaklumkan tentang penutupan sementara sebuah klinik desa di Hulu Selangor, disebabkan ‘episod kejadian aneh’. Penularan surat itu juga menimbulkan tanda tanya dalam kalangan masyarakat yang ingin mengetahui…

Read More »

Dia Terus Demam Panas Keesokan Harinya Selepas Pergi Tandas Malam Tadi…

Assalamualaikum. Kali ini nak kongsi kisah seram di asrama dulu. Pengalaman betul, okay! Memang seram bagi saya, paling seram yang saya pernah alami. Okey, dulu-dulu, masa ini tak tahulah macam mana. Tetapi hijab tu terbuka sikit. Mungkin benda…

Read More »

‘Bunyi Benda Jatuh Semasa Bermain Game, Membuatkan Aku Terpaku’

Sekadar perkongsian untuk bacaan suka-suka. Bagi mereka yang lemah semangat dan mudah terbayangkan perkara yang tidak sepatutnya, anda dinasihatkan untuk tidak meneruskan bacaan. Risiko tanggung sendiri. Gambar-gambar yang digunakan juga hanyalah sekadar hiasan sahaja. Selamat membaca. NAK cerita sikit…

Read More »